Fredag...

Har inte bloggat på ett tag nu... haft fullt upp med att vara sjuk,gå skola och en massa vetrinärbesök....
Man har kanske inte jättetur jämt :( tyvärr...
Balders kastrering slutade i en infektion,Donna skar av yttersta lagret av trampdynan och vart tjuvparad just efter... Huvva......
Nu är alla missöden fixade och alla hundar mår bra här hemma :)
Barnen har som fått vara friska och jag har börjat bli fri från mina bekymmer med hostan:)
Idag har jag haft kortdag på skolan...
Barnen har haft kusin Jim här på besök... trevligt värre :D
Inga bråk och ärligt talat så har de varit så lugna att man knappt märkt av dom...
Känner mig själv ganska tragisk som sitter här hemma ensam en fredag kväll... menmen...
Barnen ser film och äter godis...
Hundarna sussar alla utom Balder som fick följa med husse och skruva bil...
Lovar att bättra på mitt bloggande framöver!
Ha en trevlig fredagskväll nu allihopa


En bild på Jason,Denice och Elias


Balder och Donna smågnabbas om "farmors" uppmärksamhet

Kommentarer
Postat av: Linda & Deamon

Hej!

Har försökt hört av mig till dig flera gånger men du har inte svarat?



Ha en God jul :)

2009-12-20 @ 16:03:22
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0