Ta dagen som den kommer

Idag kanske inte har varit den bästa dagen i mitt liv men so what! Shit happens! Imorgon är det en ny dag med nya äventyr :) Känns som om att mina barn har varit upp och ner och gjort allt för att jävlas med mig ja nästan iallafall...
Tack och lov så har hundarna skött sig exemplariskt... förutom Balders trots över att han inte fick följa med på skogspromenad! Men tyvärr så går han inte ihop med sin pappa och hundslagsmål kände jag inte för!
Känns som det är dags att fara och kastrera honom snart så de kan leka allihopa... Det är mycket roligare så... Han fick en cykeltur istället FÖR röra på sig måste han ju iallafall....
Så nu känner jag mig rätt så duktig :) Har haft så fruktansvärt dåligt samvete över att jag ägnat för lite tid på hundarna den senaste veckan.... Fy skäms på mig! Inte för att de visat missnöje på något sätt...MEN....

Och så till det roliga min morfar har äntligen fått komma hem från sjukhuset Wiiiii!!!
Det var så kul att se hur glad han var över att vara hemma igen :)

Och Tack för att jag ficjk följa med till Skeå idag mamma och Ronny... Tack för korven å trevligt sällskap...

Nu ska jag baka kladdkaka och mysa framför tvn


                  Tindra i skogen


                  Donna med pappa Åke


  Pinnar e det bästa som finns :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0