Solen skiner

och jag känner mig inte alls på humör idag! Tack för att ni bryr er eller inte! Orkar fan inte med mer av eran skit just nu vad jag än gör så blir det fel! Det är ju ganska uppenbart.... Att ens egna syskon inte ens hälsar på en fattar bara inte vad som blev fel igår klart jag blev lite stingslig men inte så konstigt heller då du sa att "kan ingen gå ut och slå nått hårt i skallen på henne så hon blir tyst!" Jag äskar mina hundar thats it! men Tayson han kan pinka på era mattor utan att det gör ett skit det är konstigt! trodde att allt var utagerat igår kväll men ack så fel jag hade! Skulle bara ringa och säga att vi skulle hämta mellanaxeln! men det var visst fel det oxå! Jaja......

Elias fyller iallafall 4 år på måndag så nu ska det bakas här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0